Gör ett avtryck som sitter.

Vad jag behöver göra är att gå ner cirka tio kilo.

Hur jag tänker göra det är sluta med allt godis och annat onyttigt (förutom sprit), halvera alla mina portioner och träna som en idiot. Helst vill jag ha bort kilona innan p&l vilket är 25-27 juni.

(Det roliga är att jag inte tål att lyssna på Kent, det är melodin och hans röst som förstör det. Men alla texter är i princip hur bra som helst. Jocke Berg borde skriva dikter istället. Angående min rubrik.)


Avtryck
; Anonym

Du är fin som du är, de vet du<3

Inte ett enda kilo behövs tappas.

Du är fin precis som du är.



Omg lisa skriver om kent.

Haha texterna är så vackra:)

2009-01-28 @ 15:47:32
; Mikaelah.

Kent är underbara, faktiskt. Puss.

2009-01-28 @ 16:49:53
; Lina.

Kneeeet. <3

Jag tycker de är bra som de är, jag.

(nu kommer du få kommentarbomb, ehe.)

2009-01-30 @ 23:12:08
URL: http://colourfulworld.blogg.se/

Ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0