early morning, the city breaks

Det är ganska dött här, är ganska långsam och seg för tillfället. Jag gillar att blogga, som att ta en bit av mig och låta andra se den. Det är fint, men jag har aldrig fastnat i det och jag har nästan aldrig skrivit på riktigt, vad jag vill skriva. För jag vill skriva om mina favoritband, artister, hur jag älskar att skriva, fina saker och kläder - för jag älskar kläder. Om filmer, saker jag ska göra och har gjort. Citat som fäster sig vid mig, saker som snurrar i mitt huvud.
Det stora och allt det mindre.

Jag vill hitta mitt riktiga jag istället för att springa ifrån det, och det finns nog inga bättre sätt än att skriva saker i min blogg, när det faller mig in. Då läser jag det själv, det blir till verklighet. Den svarta texten mot den vita bakgrunden.
För att uttrycka mina känslor genom skrift är det enda jag någonsin varit bra på.
Det är de enda jag kan.

Så från och med nu.
Förändringar till det bra.

Starting now.

Avtryck
; hattifnatt

<3

finis!

2009-04-03 @ 19:01:22
; Mikaelah.

Nu har jag lov = jag ska skriva ett brev till dig.

Ett kärleksbrev.

Puss.

2009-04-07 @ 11:23:27
URL: http://popligist.blogg.se/

Ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0